Klachtenclausule
Je tussenpersoon Verzekeringen Louis Schrevens NV is het eerste aanspreekpunt voor je klachten.
Vind je dat je met je klacht niet bij je agent terecht kan of ben je niet tevreden over de oplossing die men je voorstelde, dan kan je terecht bij:
KBC-Klachtenmanagement
Brusselsesteenweg 100, 3000 Leuven
klachten@kbc.be
Tel. 016 432 594.
Wat als je niet tevreden bent met het antwoord van KBC-Klachtenmanagement? Richt je dan tot de Ombudsman van de Verzekeringen:
De Meeüsplantsoen 35, 1000 Brussel
info@ombudsman.as.
Of surf naar www.ombudsman.as.
Je behoudt evenwel steeds het recht om een gerechtelijke procedure in te leiden.
Vind je dat je met je klacht niet bij je agent terecht kan of ben je niet tevreden over de oplossing die men je voorstelde, dan kan je terecht bij:
KBC-Klachtenmanagement
Brusselsesteenweg 100, 3000 Leuven
klachten@kbc.be
Tel. 016 432 594.
Wat als je niet tevreden bent met het antwoord van KBC-Klachtenmanagement? Richt je dan tot de Ombudsman van de Verzekeringen:
De Meeüsplantsoen 35, 1000 Brussel
info@ombudsman.as.
Of surf naar www.ombudsman.as.
Je behoudt evenwel steeds het recht om een gerechtelijke procedure in te leiden.